عریان

اینجا جز هیچ ..چیزی نیست!

عریان

اینجا جز هیچ ..چیزی نیست!


وقتی مثل الان یه چیزی رو خلق میکنم حس خدایی بهم دست میده...اونوقت میفهمم خدا بودن چه لذتی داره!


اینجا... یه شروع جدید...یه زندگی جدید...اما همچنان من!بی نقاب!


نظرات 3 + ارسال نظر
غلامرضا سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ق.ظ http://azarkade.blogsky.com

درود بر شما ، شروع جدیدتان را تبریک میگویم ،... چه جالب ! تو انتخاب قالب وبلاگ با من هم سلیقه ای !... اون نظرت راجع به خلیج پارس هم یه جورائی جالب بود فکر کنم یه کم عصبانی بودی! در مورد اون قسمتی که در مورد بی توجهی ما و صد البته مسئولین به آثار تاریخی و طبیعی ،طعنه زدی عالی بود ! من هم موافقم! ...راجع به منطقی بودن هم باهات موافقم ! فقط یه سوال : انتخابت همون بود یا کلک اومدی؟ببخشید منو ولی اونی که گفتی فکر کنم با اونی که تو دلت بود و تو منطقت 180درجه تفاوت داشت! باز هم منو ببخش! آذرکده

ممنون....راستش وقتی به وبلاگ شما سر زدم اصلا به قالب دقت نکردم...الان متوجه شدم....

راجع به سوالتون هم واقعا تعجب کردم!!ببخشید چرا من باید به شما کلک بزنم؟؟؟به نظرم شما کلا فکر نکنی بهتره!

غلامرضا چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ق.ظ http://azarkade.blogsky.com

درود بر شما ،... من گفتم هم سلیقه ایم ! همین! ... .... ، بعد اینکه اون فقط یه نظرخواهی بود اونهم توسط کسائیکه ما نمیشناسیمشون!...... ،و آخر اینکه بنظر من شما هرجور که دلت و منطقت میگه میتونی نظر بدی ، نظر شما محترمه آذرکده

سحر یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ http://sahar22761.blogfa.com

حس خدا بودن ...
با حال بود ...
شروع جدیدت رو تبریک می گم ...

:)مرسی سحری :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد